Manager Facilitair Bedrijf

In het kort

Regio home Amsterdam-Amstelland
Plaats Amsterdam
Reageer voor 17-01-2025
Aantal uur 36 uur
Dienstverband Onbepaalde tijd
Open
Als Manager Facilitair Bedrijf sta jij garant voor een uitstekende facilitaire dienstverlening van Brandweer/Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland. Daarbij speel je een cruciale rol bij het vormgeven van een toekomstbestendige organisatiecultuur. Gaat jouw hart sneller kloppen bij het aansturen van teams, optimaliseren van processen en is jouw streven een perfecte dienstverlening leveren? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Manager Facilitair Bedrijf zorg je er samen met jouw teams voor dat alle faciliteiten aanwezig zijn waardoor Brandweer- & Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland haar werk optimaal kan uitvoeren. Je geeft leiding een de teamleiders van de teams Middelen, Huisvesting en Techniek. Aan jou de taak om de ontwikkeling waar wij als organisatie inzitten, te vertalen naar jouw afdeling!

Concreet betekent dit
– Ontwikkelen en implementeren van een missie en visie voor Facilitair Bedrijf die in lijn liggen met de strategische doelen van de Veiligheidsregio.
– Je geeft leiding aan drie teamleiders en draagt bij aan het bevorderen van de samenwerking en betrokkenheid.
– Je bent in staat om een veilige, inspirerende en motiverende werk- en leeromgeving te creëren voor alle medewerkers.
– Je stimuleert ontwikkeling en voert “het goede gesprek” met je medewerkers om zo het beste uit hen te halen.
– Samen met jouw drie teamleiders zorg je voor een gastvrije, veilige en inspirerende werk- en leeromgeving, waar iedereen zich welkom voelt.
– Je draagt zorg voor een goede afstemming van de dienstverlening van FB met de rest van de organisatie.
– Je geeft direct leiding aan het team inkoop.

Wie ben je?

Met jouw ruime ervaring als leidinggevende weet je medewerkers mee te laten bewegen in een veranderende organisatie. Je bent resultaatgericht en weet de juiste balans te vinden tussen zakelijkheid en mensgerichtheid. Je bent een coach voor je medewerkers en stimuleert hen om het beste uit zichzelf en uit hun werk te halen.

De volgende competenties en vaardigheden neem je mee
– **Leiderschap,** je weet een inspirerende en motiverende omgeving te creëren waar iedereen zich gewaardeerd, gehoord en veilig voelt.
– **Communicatie,** je bent helder in je communicatie en daarbij ook overtuigend, empathisch en weet je ook om te gaan met de lastige gesprekken.
– **Samenwerken**; je hebt een proactieve houding in de samenwerking met de andere afdelingen binnen de VrAA.
– **Visie en Strategisch denken**, je weet de stip aan de horizon helder te formuleren en je teams hierin mee te krijgen.
– **Inclusief denken en handelen**, je kunt vertrouwen geven en creëert een sociaal veilige omgeving. Je hebt ook voor de talenten van je medewerkers en draagt bij aan hun ontwikkeling.

Hier herken jij jezelf in

– Je hebt minimaal een hbo diploma bij voorkeur in de richting van Technisch en/of Facility Management.
– Je hebt ruime ervaring met leidinggeven in een grote organisatie.
– Je hebt kennis en ervaring met verandertrajecten.
– Je hebt kennis van inkoopprocessen is een pré.

Dit krijg je van ons

Bij de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland kun je werken in een fijn team waar je kunt groeien in je werk.
– Salaris in schaal 14 van €6.033 tot €8.272 per maand op basis van 36 uur.
– Een baan voor 36 uur per week
– Een individueel keuzebudget van 18,63% over het bruto jaarsalaris.Dit is inclusief eindejaarsuitkering en vakantiegeld.
– 187,2 verlofuren op basis van een 36-urige waarvan 32 bovenwettelijke uren.
– Een aanstelling van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling.
– Een gunstig pensioen bij ABP waarvan 70% door ons wordt betaald.
– De mogelijkheid om hybride te werken met een thuiswerkvergoeding van €3 per dag.
– Maandelijkse bijdrage ziektekosten.
– Gratis gebruik maken van alle sportfaciliteiten op de brandweerkazernes.
– Aandacht voor (persoonlijke) ontwikkeling, zo is er de mogelijkheid om opleidingen, trainingen en workshops te volgen.
– De mogelijkheid om naast je vaste baan een piketfunctie aan te nemen.

Het team

Facilitair Bedrijf (FB) draagt zorgt voor advies ten behoeve van alle inkopen en is verantwoordelijk voor alle aanschaf, voorraden en beheer rondom vastgoed, voertuigen en materieel voor Brandweer Amsterdam – Amstelland. FB is gevestigd op het veiligheidscentrum (Galwin 3 in Amsterdam).

Meer lezen over ons team en de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland? Kijk op http://www.veiligheidsregioaa.nl

Meer weten? Solliciteren?

Heb je na het lezen van de vacature nog vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met:
Ruud Verwiel, Sectormanager Bedrijfsvoering voor vragen over de inhoud van de functie via ruud.verwiel@veiligheidsregioaa.nl of Rachida Aynan, P&O adviseur, via 06-83 63 77 89.

George van Ee voor vragen over het sollicitatieproces.
George.van.ee@veiligheidsregioaa.nl of 06-15 69 46 19.

Je kunt reageren tot en met 17 januari 2025

Solliciteren is voor iedereen

We zijn een veiligheidsregio in Nederland met allerlei verschillende mensen. Voor ons is diversiteit belangrijk voor creativiteit, inspiratie, innovatie en sterke teams. Elke dag werken we aan een open cultuur waar ruimte is voor ieders talent. Het maakt niet uit wie je bent, we zijn er voor jou en je bent van harte welkom om te solliciteren!

Interne en externe werving vindt gelijktijdig plaats en een assessment is onderdeel van de procedure.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!

Stel een vraag
Sluit stel een vraag box