Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer- en mailbeheer van de manager en waar nodig doe je dit ook voor de coördinatoren. Ook zorg je voor de actie/besluitenlijst bij vergaderingen. Als spin in het web fungeer je als vraagbaak en aanspreekpunt en verleen je administratieve ondersteuning bij diverse projecten. Daarnaast beheer je onze intranetpagina en onze Teams-omgeving.
Je bent een enthousiaste, creatieve en ondernemende collega die gestructureerd en zelfstandig kan werken. Je krijgt energie van het ondersteunen van de manager OV bij zijn dagelijkse werkzaamheden en de collega’s van de afdeling. Als je iets niet weet vraag je het of ga je zelf op zoek naar het antwoord op je vraag. Je werkt resultaatgericht en weet makkelijk de verbinding te zoeken met collega’s zowel binnen als buiten je team Je draagt graag je steentje bij aan de samenwerking tussen OV, de operationele dienst en de andere stafafdelingen.
– MBO werk- en denkniveau.
– Je hebt ervaring met projectmatig werken en het maken van notulen en actie-besluiten lijsten.
– Je hebt ervaring met het beheren van complexe agenda’s, inclusief het plannen en coördineren van afspraken en vergaderingen.
– Je hebt ervaring op het gebied van interne communicatie: kennis van en ervaring met het opzetten en onderhouden van interne communicatiekanalen zoals intranet.
– Je bent bekend met het MS-office 365 pakket.
Bij de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland kun je werken in een fijn team waar je kunt groeien in je werk.
– Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris in schaal 7 van € 2644 tot € 3818 per maand op basis van 36 uur per week.
– Een baan voor 32-36 uur per week.
– Een individueel keuzebudget van 18,63% over het bruto jaarsalaris. Dit is inclusief eindejaarsuitkering en vakantiegeld.
– 187,2 verlofuren op basis van een 36-urige werkweek waarvan 33 bovenwettelijke uren.
– Een aanstelling van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling.
– Een gunstig pensioen bij ABP waarvan 70% door ons wordt betaald.
– De mogelijkheid om hybride te werken met een thuiswerkvergoeding van €3 per dag.
– Maandelijkse bijdrage ziektekosten.
– Gratis gebruik maken van alle sportfaciliteiten op de brandweerkazernes.
– Aandacht voor (persoonlijke) ontwikkeling, zo is er de mogelijkheid om opleidingen, trainingen en workshops te volgen.
– De mogelijkheid om naast je vaste baan een piketfunctie aan te nemen.
De afdeling OV is onderdeel van de sector Brandweerzorg. De afdeling OV bestaat uit drie teams: team Informatie Gestuurde Incident Bestrijding, het team Bluswater en Bereikbaarheid en het team Ontwikkelen en specialisme. Jouw functie valt direct onder de manager OV.
Meer lezen over ons team en de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland? Kijk op http://www.veiligheidsregioaa.nl
Heb je na het lezen van de vacature nog vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met:
Bart van Veldhuisen, manager afdeling OV, voor vragen over de inhoud van de functie
bart.van.veldhuisen@brandweeraa.nl en/of 06-21456271
George van Ee voor vragen over het sollicitatieproces.
George.van.ee@veiligheidsregioaa.nl of 06-15 69 46 19.
Je kunt reageren tot en met 17 januari 2025. De gesprekken vinden plaats op 27 januari op kazerne Nico IJtunnel 4 te Amsterdam.
We zijn een veiligheidsregio in Nederland met allerlei verschillende mensen. Voor ons is diversiteit belangrijk voor creativiteit, inspiratie, innovatie en sterke teams. Elke dag werken we aan een open cultuur waar ruimte is voor ieders talent. Het maakt niet uit wie je bent, we zijn er voor jou en je bent van harte welkom om te solliciteren!
Interne en externe werving vindt gelijktijdig plaats en een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!